Wednesday 13 July 2011

rumah ku dah bersedia menerima kunjungan...

Alhamdulillah.. at last.. siap juga my sweet home... konsep decoration rumah yg diplankan ialah modern.. tp xtau la ni jd deco apa ntah.. ha dengan penuh rasa excited nyer aku mempamerkan rumah ku... biasa2 je... tp sentimantel value dia tu.. wah wah ...

dapat info tntang rumah ni kat MUDAH.COM.. thanks MUDAH. mmg target nk rumah kat taman tengku maheran ni. so cepat2 la aku booking... walaupun kena topup RM14k....

dan dengan segera nya bermula lah.. aktiviti extented n reovate blkng.. hasil kerja tgn hubby ngan kwn baiknya...

ok lets check out ....


 ha perkenalkan dapur idaman ku merah putih yang dah siap.... hehehe suka suka. 
nmpk tak kotak putih belah kanan sinki tu.. itu adalah tong sampah. ehehhe.. mak i berkenan... 'nnt k.ja p ikea k.ja beli lain'. kata ku.. 
ha nmpk x pisau ikea tu...hehe..(gila aku klu p ikea tu...)
abaikan brg2 yg berselerak tu...





 ha ni pun beli kat ikea... hehe poyo ja aku ni.. aku beli lama dah . tapi penemptan nya di bawah katil.. 
siap je kabinet ni trs susun hehe.. exited sungguh aku nih

bekas kopi gula teh ni pun beli kat ikea.. minat sungguh kepada benda kaca dan cermin ni...

time ni kenduri masuk umah.. abah bersantai atas sofa baru.

 aqil keje panjat sofa je nk tgk muka kat cermin...

 time minum susu ni baik je.. lps tu aqil keje nk usik adk dia.. katil tu khas utk anak bujang ku....



tu mummy ku... baju dia pun dah merah .. bl masuk dapurku yg merah,.hahaha .
tudung saji tu... penempatan dia sesuai dah di situ..(sbb kat ctu ada kepala paip) hahha
ruang hujung tu tmpat lepak sambil layan fbook n movie...

2 comments: