Sunday 20 March 2011

21 MARCH 1983

maka lahir seorang puteri sulung kepada pasangan CHE HASSAN dan JAMILAH MD NOOR ke dunia ni...
time ni aku mmg comel la... hehehehe... putih lak tu..hahah perasan giler...tgk la mak dia camner.

ALHAMDULILLAH. hari ni genap umur ku 28thn... dan sudah mempunyai 2 org anak bersama suami ku SHAIFUL RIZAL.. wah idea tgh bercambah2 ni.. terus kan.......

Sepanjang umur ku ini.. ada la pahit manis aku lalui... bersama2 org2 disekeliling ku... time ni teringat balik party kjutan utk aku... byk ayg aku terima.. dan yg paling xleh lupa.. thn 2003 kot.. masa tu aku dh last sem..
aku terima party kejutan kat KFC... anjuran kawn2 rumah ku n hehe boyfren tu pd ms itu.. hehehe terharu giler n seronok...  ada gak la kwn2 yg meghargai aku..
time tu yg ada FAREZA, K.YANI, SAKINAH, JANNAH, SHE, KOJEX, CT KAY, ILA KOT..boleh btl kan klu sapa ada nama dia tertinggal... and yg ajak aku p mkn kfc time tu .. hehe pakwe ku.. merangkap suami ku kini.. terima kasih semua....harp kenangan ini terus segar diminda.....

1 comment: